joi, 24 iulie 2014

Pseudo-mini-revelații

Am repetat în gând, de multe ori, vorbele bunicii: "Nici binele, nici răul, nu pot dura pentru totdeauna". Așa că... cel mai bine e să-ţi trăiești și binele, și răul, cu gândul că se vor sfârşi. 

Când eram mică, citeam "Biblia pentru copii" şi l-am întâlnit pe Solomon. Mi-a plăcut așa mult de el, încât multă vreme mi-am dorit înțelepciune. Nu știam ce înseamnă, la vremea aceea, iar între timp am renunțat. Acum, aş vrea răspunsul la rugăciunea mea de copil. Să știu când să las să treacă și să știu când e cazul să lupt. Ce frumos ar fi să fiu înțeleaptă!

De cele mai multe ori, momentele noastre de intoleranță sunt legate doar de propriile noastre frustrări. Nu-ți crea orgolii false din faptul că ai fi mai bun decât alții. Mai bine fii mândru dacă ești mai bun decât erai. Iar atunci... vei fi umil.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu