sâmbătă, 1 ianuarie 2011

O cutie, doua cutii

Mi-am dat seama că nu suport cutiile. Nu cele de la Ikea in care imi pun lucrurile inutile sau cele care ocupa prea mult spatiu. Cutiile de la Ikea in cel mai rau caz le poti baga sub pat. Dar cutiile in care se inghesuiesc unii si altii ma sufoca. Pentru ca sunt goale. Mai goale decat cutiile mele de la Ikea pline de lucruri inutile. Inspira suficienta..si-o brodeaza frumos pe margine. Un fel de branding, creat cu multe ore de dezvoltare personala si cu mult fard. Cand colo...nimic.

In cutii se baga diplomele, orele suplimentare de munca, noptile pierdute in cluburi, discutiile absolut inutile, parerile arhisuficiente despre viata, depresiile pe care nu vrei sa le infrunti si lipsa de curaj. Se poate sa fi sarit si eu printr-o cutie sau alta. Dar totusi...am o problema! Ma dezgusta cutiile voastre! Să fie asta o frustrare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu